Sunday, October 24, 2010

10 Artistët më me influencë në Shqipëri


1 - Adelina Ismaili

Nëse ka një këngëtare në Shqipe që meriton të quhet "Pop Icon" është pikërisht Adelina. E kopjuar nga të gjithë, me provokimet dhe tendencat e saj për t'i sjellë publikut shqiptarë atë çka gjithmonë është dukur si e paarritshme, Adelina i ka bërë t'ju bjerë goja në tokë shumë njerëzve. Kur shumica e këngëtarëve të sotëm, ishin ende në shkollë të mesme dhe e ndiqnin nëpërmjet televizorit, këngëtarja kërcente me publikun e "Festivalit të Këngës në RTVSH", u zhvesh në skenën e tij dhe i dërgoi një "F.U" të madhe serbëve dhe rusëve. Ajo tashmë është shndërruar në masën kryesore të matjes së famës në Shqipe, dhe në forume, ku gjithmonë suksesi i një këngëtareje të re peshohet me suksesin e Adelinës.


2 - Ardit Gjebrea

Influenca e Arditit në tregun muzikor shqiptar është më se e kuptueshme. Përveçse këngëtar dhe kompozitor, Arditi ka nën firmën e tij një spektakël të përjavshëm dhe festivalin më të suksesshëm në Shqipe. Mjafton që të ketë dëshirë të bëj dikë të njohur dhe... abrrakadabrra!
Rasti më i fundit është ai i Juliana Pashës, e cila, pavarësisht se mjaft e njohur në qarqet muzikore, nuk gëzonte të njëjtin sukses në publikun shqiptar. Sot, një Eurovizion më vonë, Juliana është një prej këngëtareve më të njohura në vend, pritet të realizoj një album të ri dhe pretendente për çmimin e madh të edicionit të ri të "Kënga Magjike". The Power of Gjebrea!


3 - Flori Mumajesi

Pyet çdo këngëtar me kë do të bashkëpunojë dhe nga të gjithë do të dëgjosh se duan të bëjnë këngë me Florin. Nëse dikush nuk të thotë kështu, ndodh pasi mund të jetë refuzuar nga Mumajesi. Arsyeja që është kaq i kërkuar, ka të bëjë me faktin se pothuajse çdo këngë e tij shndërrohet në hit. Flori i njeh mirë kërkesat e publikut shqiptar dhe gjithmonë i servir atë që kërkon për momentin. Ndryshueshmëria në ritmet muzikore dhe shumëllojshmëria e gjinive muzikore, në të cilat ai kompozon, e kanë veçuar atë nga kompozitorët e tjerë. Gjithashtu, ai njihet për "syrin" e mirë në spikatjen e talenteve të reja, duke bërë të suksesshëm shumë prej këngëtarëve të rinj në Shqipe.


4 - Armend Rexhepagiq & Aida Baraku

Të gjithë në Kosovë e dinë, se kur duan të realizojnë një këngë me tekst dhe muzikë perfekte, duhet të drejtohen tek Armendi dhe Aida. Pas një karriere të gjatë së bashku, ata vazhdojnë të mbeten një prej çifteve më kreativ dhe më profesionalë në të dyja anët e kufirit. Kompozimet e tyre janë gjithmonë të vlerësuara maksimalisht, si nga kritikët edhe nga publiku dhe gjithmonë janë shquar për përzgjedhjen e artistëve që në vitet pasuese do të shquhen për vlerat e tyre artistike në skenën shqiptare.


5- Besa Kokëdhima

Besa është nga ato këngëtare, zërin e së cilës të ndodh rrallë ta dëgjosh. Është nga ato këngëtare që asnjëherë nuk ka përdorur (zh) veshjet ( si shumë këngëtare të tjera) për të rrokur zemrat e publikut. Shumë shpejt, këngët e saj janë kthyer në super hite dhe kanë rezultuar të suksesshme. I tillë është dhe hiti i fundit, në të cilin ajo ka zgjedhur të ketë si bashkëpunëtore këngëtaren kosovare, Jehona Sopin.


6 - Getoar Selimaj (Tingulli 3nt)

Getoari përveçse një prej krijuesve më të mirë dhe më të suksesshëm të hip-hopit në Shqipe, është shndërruar dhe në një prej personazheve që shërbejnë për të "mjekuar" karrierën artistike të një këngëtari. Shumë artistë, të cilët dëshirojnë të "merren më seriozisht" nga publiku dhe që kërkojnë një rikthim në karrierën muzikore apo të thyejnë pak monotoninë e ritmeve të tyre i drejtohen...Getoarit! E ai asnjëherë nuk ka zhgënjyer! Bashkëpunimet me emra të njohur si Elvana, Nora, Çiljeta, Ermali, Genta, kanë bërë që kur vjen puna për duete...emri i tij të jetë i pari në listë.


7 - Aurela Gaçe

Askush më mirë se Aurela nuk ka arritur të kalojë nga muzika, pop, në baladë, folk, hip-hop, dance etj., apo të përshtatet (me) dhe të respektohet si nga brezi i ri ashtu dhe nga brezi i vjetër i këngëtarëve. Me pamjen dhe ritmet e saj gjithmonë në ndryshim, ajo është padyshim një prej emrave më të respektuar dhe më me influencë në muzikën shqiptare e të mos harrojmë...dhe një prej këngëtareve më të ndjekura në Shqipe, e cila mban rekordin e mbi 3milionë shikuesve në "YouTube".


8 - Fadil Berisha

Shumë prej jush e njihni Fadil Berishën si fotografin e njohur, që dërgon më të bukurën shqiptare në "Miss Universe", por ju nuk dini që Fadili është dhe një mbështetës i fortë i këngëtarëve shqiptarë, brenda dhe jashtë vendit. Ai ka fotografuar pothuajse të gjithë artistët e njohur, duke i ndihmuar të përmirësojnë imazhin e tyre përpara publikut dhe duke i ndihmuar të zbulojnë bukurinë në vetvete. Ky ndryshim është vënë re, pasi të gjithë që kanë pozuar për të më pas, kanë vazhduar të kujdesen për fotografitë që prezantojnë në shtyp (Për këtë mjafton të krahasosh fotot nga vitet e ndryshme). Gjithashtu, në diasporë, Fadili gjithmonë organizon mbrëmje të ndryshme, të cilat mbledhin artistët shqiptarë dhe i ndihmojnë ata për t'u njohur me njëri-tjetrin.


9 - Elvana Gjata

Nga brezi i ri i këngëtarëve, Elvana Gjata është ajo që spikat më tepër. Stili i saj në paraqitje ka vendosur më shumë se një herë trendet në shkollat e mesme shqiptare, e këngët ritmike nuk ju mungojnë mbrëmjeve muzikore. Një prej këngëtareve më të kërkuara për bashkëpunime, Elvana vazhdon të ketë sukses me çdo hit të sajin dhe të veçohet për videot super, të cilat vendosin standardin e ri për këngëtarët e tjerë.


10 - Edmond Zhulali & Adrian Hila
Çdo vend e ka një mbret, por "Festivali i Këngës në RTVSH" duket se i ka dy. Shumë artistë e kanë ëndërr (dhe pse ndoshta nuk e pranojnë) të shkojnë në "Eurovision", e dyert për atje i hap ose Edmondi ose Adriani. Kompozimet e tyre, gjithmonë arrijnë të seleksionohen në majën e listës finale të "Festivalit të Këngës në RTVSH" e akoma më shpesh shpallen fituese. Për këtë mjafton t'i hedhësh një sy të dhënave të përfaqësuesve shqiptarë në Eurovison dhe do të bindeni.

No comments: