Saturday, February 19, 2011

Protestat e PS-së, e kthejnë të premten në ditë ankthi dhe stresi për qytetarët

Rrugët janë më të boshatisura se zakonisht, lokalet dhe bizneset mbyllen më herët, pasi ndihet në rrugë frika nga dhuna e protestave të opozitës

Dita e premte në Tiranë është kthyer në një ditë ankthi dhe stresi për qytetarët.

Rrugët janë më të boshatisura se zakonisht, lokalet dhe bizneset mbyllen më herët, pasi ndihet në rrugë frika nga dhuna e protestave të opozitës.

E premtja nuk është dita e fundit e lodhjes së përjavshme, por fillimi i stresit të çdo banori.

Që prej 21 janarit, qytetarët e shohin të premten si një ditë ankthi dhe stresi, ku evitohen daljet nëpër rrugë, që në pjesën më të madhe të ditës janë bosh.

Bizneset mbyllen dhe lokalet janë bosh, por edhe shkollat mbyllen më herët.

No comments: