Shqipëria me Malin e Zi kanë nisur zbatimin e një sërë projektesh të rëndësishme sic është hapja e pikës së kalimit kufitar në Grabom të Kelmendit që do bëjë të mundur lidhjen e Podgoricës me Plaven e Gucinë për 75 km nga 250 km që është aktualisht.
Nga ana e Malit të Zi në zonëne Trieshit është asfaltuar segmenti rrugor prej rreth 1 km deri në kufi ndërsa pala shqiptare ende nuk ka nisur punën për këtë segment që është rreth 3 km nga segmenti kryesor. Nga ana tjetër është duke u punuar nga Fondi Shqiptar I Zhvillimit për aksin rrugor Hani I Hotit- Vermosh.
Aktualsiht është duke u punuar në segmentin e Tamares dhe puna ka avancuar, brenda këtij muaji nis edhe shtrimi me asphalt deri në Rapsh të Hotit një segment prej rreth 10 km rrugë, për të vijuar më pas me lotin e dytë që ka të bë nga Rapsha në dretim të Tamares në zonën që njihet ndryshe si Leqet e Hotit.
Ndërsa segmenti që lidh rrugën kryesore me piken e kalimit kufitar në Grabom do nis së punuari brenda këtij viti. Me këtë segment shqiparët e dy anëve të kufirit do kenë mundësi më të lehta komunikimi me dy kryeqytetet si me Tiranën ashtu edhe me Podgoricen.
Nga ana e Malit të Zi në zonëne Trieshit është asfaltuar segmenti rrugor prej rreth 1 km deri në kufi ndërsa pala shqiptare ende nuk ka nisur punën për këtë segment që është rreth 3 km nga segmenti kryesor. Nga ana tjetër është duke u punuar nga Fondi Shqiptar I Zhvillimit për aksin rrugor Hani I Hotit- Vermosh.
Aktualsiht është duke u punuar në segmentin e Tamares dhe puna ka avancuar, brenda këtij muaji nis edhe shtrimi me asphalt deri në Rapsh të Hotit një segment prej rreth 10 km rrugë, për të vijuar më pas me lotin e dytë që ka të bë nga Rapsha në dretim të Tamares në zonën që njihet ndryshe si Leqet e Hotit.
Ndërsa segmenti që lidh rrugën kryesore me piken e kalimit kufitar në Grabom do nis së punuari brenda këtij viti. Me këtë segment shqiparët e dy anëve të kufirit do kenë mundësi më të lehta komunikimi me dy kryeqytetet si me Tiranën ashtu edhe me Podgoricen.
No comments:
Post a Comment