Sunday, October 9, 2011

Fantazitë seksuale të femrave (Video)



Fantazitë seksuale të femrave (Video)

Edhe femrat kanë fantazitë e veta seksuale dhe besoni, njëjtë janë krijuese si edhe te seksi më të forte. Gratë do të jenë të kënaqura të bëjnë seks me një plotësisht të huaj, dëshiron dashuri të fuqishme, ndërsa do të merrnin pjesë edhe në seks në grup.


Femrat do të jenë të kënaqura të bëjnë seks me një plotësisht të huaj, dëshiron dashuri të fuqishme, ndërsa do të merrnin pjesë edhe në seks në grup. Dhe shumë, shumë më tepër.
Po.

Edhe femrat kanë fantazitë e veta seksuale dhe besoni, njëjtë janë krijuese si edhe te seksi më të forte. Gratë do të jenë të kënaqura të bëjnë seks me një plotësisht të huaj, dëshiron dashuri të fuqishme, ndërsa do të merrnin pjesë edhe në seks në grup.

Kot nuk thuhet se femrat jane shume fantaziste dhe mendojne çdo gje ne detaje.Dhe shumë, shumë më tepër.Ajo qe thuhet se ka vene edhe djallin ne shishe i pershkruhen 10 fantazite me te medha te tyre . Per me shume nese deshironi te zbuloni e keni me poshte :

Për çfarë fantazojnë gratë?

1. Gratë duan që mashkulli seksualisht t’i shkatërrojë

2. Seks me person të famshëm

3. Duan të marrin pjesë në marrëdhënie seksuale drejt skenarit me rol të drejtë

4. Marrëdhënie seksuale me dy apo edhe më shumë meshkuj

5. Fantazojnë marrëdhënie seksuale me femër

6. Seks me ndihmës që do t’i mundësonte penetrim (po, më to disa gra fantazojnë)

7. Gratë duan që dikush t’i vëzhgojë gjatë seksit

8. Fantazojnë në seks pervers

9. Duan të marrin pjesë në seks në grup

10. Duan seks me një plotësisht të huaj (kjo tingëllon mirë)

No comments: