Wednesday, July 28, 2010

Redon Makashi: Së shpejti rikthehet në skenë grupi “Arb”


Faqeve te gazetave i ka munguar prej kohësh një rrëfim prej tij, por Bluetooth këtë javë solli kantautorin e mirënjohur Redon Makashi, rikthehet në “Bluetooth” me një intervistë elektrizuese. Mes angazhimeve të shumta koncertore në qytete të ndryshme bregdetare, Redoni sjell për ne detaje tejet ekskluzive nga karriera dhe jeta e tij private. Një rrëfim që nis me një lajm special: “Dua të ribashkoj grupin ‘Arb’”. “Shumë njerëz të brezit tim më ndalojnë në rrugë dhe më pyesin në ka ndonjë shans që të ribashkohet grupi “Arb”. Unë jam duke biseduar me djemtë, Gentin, Altinin dhe Genin, dhe ka gjasa që shumë shpejt të rishfaqet në skenë grupi ynë”, thotë Redoni duke vijuar në intërvistë me planet për realizimin e albumit të tretë, dhe përfundon me deklaratën: “Jam i dashuruar”... Zbuloni në vijim të kësaj interviste speciale, të rejat më të fundit nga jeta e Redon Makashit.














































No comments: