Saturday, June 4, 2011

Basha: Numërimi i çdo vote, fitorja më e madhe

TIRANE- Transparencen e numerimit te cdo vote dhe degjimin e zerit te cdo qytetari ne respekt te ligjit e Kushtetutes, Lulzim Basha e ka quajtur fitoren me te madhe.

Ne daljen e tij per mediat, vetem pak ore pas vendimit te Kolegjit Zgjedhor qe la ne fuqi vendimin e KQZ per numerimin e votave ne kutite e gabuara, e qe nxjerr Bashen kryebashkiak te Tiranes, ai falenderoi qytetaret per mbeshtetjen.

Basha deklaroi se mbetet ne pritje te certifikimit te rezultatit final. “Jam shumë i lumtur, pasi fushata jonë ka pasur motiv dëgjimin e zërit të qytetarit. E gjithë kjo betejë ka qenë për këtë, që zëri juaj të dëgjohet. Më vjen shumë mirë që cdo votë u numërua e rregullt, sipas parimeve të demokracisë, ligjit dhe kushtetutës me transparencë të admirueshme të panjohur deri më sot, kjo është fitorja më e madhe”- tha ai.

Duke falenderuar qytetaret qe ishin mbledhur per feste ne seline e PD-se, Basha ka apeluar per durim deri ne perfundimin e procesit. “Duke respektuar të drejtën tuaj legjitime për të fstuar ju bëj thirrje të dëshmoni durim e qytetari, respekt për ligjin dhe institucionet deri në certifikimin final të këtij rezultati”- tha Basha.

No comments: