Monday, January 8, 2024

Michelle Obama: "Jam e tmerruar se çfarë mund të ndodhë" në zgjedhjet e 2024


Jean Catuffe/GC Images


Nga OLIVIA RONDEAU

 Ish-Zonja e Parë Michelle Obama tha në një intervistë të fundit se frika e saj për zgjedhjet presidenciale të vitit 2024 e mbajnë atë zgjuar natën.


"Jam e tmerruar për atë që mund të ndodhë," tha Obama për garën e vitit 2024 në një episod të së hënës në podkastin "On Purpose" të Jay Shetty.


“Sepse udhëheqësit tanë kanë rëndësi. Kë zgjedhim, kush flet për ne, kush e mban atë foltore dhunuese - kjo ndikon tek ne në mënyra që ndonjëherë, mendoj, njerëzit i marrin si të mirëqenë, "tha ajo kur u pyet të përmendë disa nga frikërat e saj që e mbajnë zgjuar.


“Fakti që njerëzit mendojnë se: ‘Qeveria, a bën vërtet ndonjë gjë?’ Dhe unë them, ‘O Zot, a bën qeveria gjithçka për ne’”, vazhdoi Obama, 59 vjeç. “Dhe ne nuk mund ta marrim këtë demokraci si të mirëqenë. Dhe ndonjëherë, shqetësohem se ne e bëjmë këtë.”


"Këto janë gjërat që më mbajnë zgjuar," tha ajo.


Ish-zonja e parë renditi shqetësime të tjera, duke përfshirë luftërat "në shumë rajone", inteligjencën artificiale, arsimin, njerëzit që janë "shumë të mbërthyer" në telefonat e tyre celularë dhe angazhimin e votuesve.

"Nëse diçka, çfarë ju ofendon akoma?" pyeti Sheti.


“Padrejtësi, ego, lakmi”, u përgjigj Obama. “Racizmi, injoranca – është fyese. Dhe unë kam qenë gjithmonë ai fëmijë. nuk më pëlqen padrejtësia; Nuk më pëlqejnë ngacmuesit. Por duhet të mendoj se si i dërgoj mesazhet.”


Intervista e Obamës ra mes shqetësimeve të raportuara nga bashkëshorti i saj, ish-presidenti Barack Obama, rreth mundësisë së kthimit të ish-presidentit Donald Trump në Shtëpinë e Bardhë.


Barack Obama ka vënë gjithnjë e më shumë në pikëpyetje perspektivat e presidentit Joe Biden për zgjedhjet e nëntorit dhe "ndjen se demokratët shumë mirë mund të humbasin", sipas një burimi anonim të cituar nga Wall Street Journal në dhjetor.


Trump pritet të hyjë në zgjedhjet e përgjithshme pasi të ketë siguruar lehtësisht nominimin paraprak republikan, sugjerojnë numrat e sondazheve të fundit.


Në intervistën e Shetty-t, Michelle Obama dukej se thërriste kryesuesin e GOP pa e përmendur drejtpërdrejt emrin e tij.


“Toni dhe vlera e mesazhit kanë rëndësi. Nuk mund të themi gjëja e parë që na vjen në mendje”, i tha ajo trajnerit të jetës britaniko-indiane.


“Kjo nuk është autenticitet për mua. Kjo është fëminore dhe ne shohim lidership fëmijëror pikërisht përpara nesh – si duket dhe si ndihet, ku dikush është thjesht i poshtër, vulgar dhe cinik në një pozicion drejtues”, vazhdoi Obama. “Nuk rrjedh mirë. Kjo thjesht sjell më shumë nga kjo.”

BURIMI : https://www.breitbart.com/

No comments: