Monday, February 13, 2012

Prifti pajtohet me Metën: Vendimi 5 me 0, është i pakontestueshëm


Dritan Prifti i ka dhënë fund zyrtarisht luftës me Ilir Metën. Ai deklaruar mbrëmë në emisionin “Debat” në Vizion+ se vendimi i Gjykatës së Lartës 5 me 0 në favor të Metës është i pakontestueshëm. “Kjo ka qenë një nga arsyet që unë nuk pata asnjë deklaratë pas shpalljes së vendimit, nuk pata asnjë koment, pasi nuk ke çfarë thua për një vendim të tillë”, ka deklaruar Prifti. Më tej ai ka lënë edhe një mundësi të vogël bashkëpunimi me Ilir Metën në kuadrin opozitar. Ndërkohë Prifti ka hedhur sërish akuza të rënda që drejtues të lartë të shtetit përgjohen nga disa struktura mafioze.


Alfred Peza
Zoti Prifti, pasi u larguat nga qeveria dhe nga LSI pas atij debati dhe atij raporti të vështirë që u krijua me kryetarin e LSI-së, njëkohësisht ish-zëvendëskryeministër Ilir Meta, pse vendosët të bënit publike videon aq të njohur midis ju të dyve?
Është histori e gjatë për t’i shpjeguar të gjitha arsyet. Por, për vetë arsyet personale të një miqësie të tradhtuar dhe të thyer, të një largimi: çohu ti nga kjo karrige të ulem unë. Me padurim priste ditën që unë të shkarkohesha, që unë do të varrosja gjyshen, që më vdiq atë ditë për të bërë mbledhjen e Kryesisë. Për shumë histori që vërtiteshin rreth mënyrës së largimit unë kisha një problem të krijuar personal. Por, arsyeja kryesore e publikimit ishte se unë dola në opozitë dhe si çdo opozitar mendova të kontribuoj për të ndihmuar opozitën për të rrëzuar qeverinë. Më mjaftoi një vit në qeveri për t’u kuptuar se çfarë qeverie kishim. Disa nga gjërat që unë kam bërë dhe kam thënë kanë sjelle burgosje njerëzish, zhdukje personash, lloj-lloj historish. Por, arsyeja kryesore ishte bërja e drejtësisë dhe ndihmë opozitës për të përmbysur një qeveri që për mua nuk e meriton të qëndronte më në këmbë në Shqipëri, për arsye politike.
Jeni bërë pishman që e keni bërë këtë gjë?
Për të qenë plotësisht i sinqerisht, jam i dyzuar. Dikur nuk kisha asnjë lloj pishmanlliku, tani kam, sepse nuk ndodhi asgjë.
Nga ana e opozitës?
Nga ajo që unë shpresoja të ndodhte. Nuk ndodhi asgjë, nuk fitoi askush. Përkundrazi, u dëmtuan disa, por u dëmtova edhe unë më shumë se disa të tjerë. Në këtë kuptim unë kam bërë një sakrificë që nuk ia vlejti, në aspektin personal. Pastaj për publikun dhe për opozitën, kjo mbase është kontributi më i madh që opozita ka pasur në këto 6-7 vitet e fundit, kur kjo opozitë ka qenë në opozitë, pra që nga 2005 kur Berisha erdhi në pushtet, përveç asaj që qeveria ia bëri vetes, tragjedia e Gërdecit, dalja e kësaj video ka qenë goditja më e madhe për qeverinë nga 2005 e këtej. Nuk besoj se ka njëri normal që ta kundërshtojë faktin se kjo ka qenë një ndihmë e jashtëzakonshme për opozitën dhe për fitoren në zgjedhje lokale nga opozita.
Ju realisht mendonit se pas kësaj video do të rrëzohej vërtetë qeveria?
Mbase jo rrëzim por një tronditje shumë më të madhe e mendova që do të ndodhte.
Më të madhe se çfarë?
Po pothuajse kaq sa ndodhi, këtë mendoja. Mendoja se Ilir Meta nuk do të qëndronte më në qeveri. Këtë e kisha të sigurt që do të ndodhte dhe kjo ndodhi tre ditë pas daljes së videos.
Edi Rama në lidhje më këtë gjë. A ndiheni i përdorur?
Nuk ndihem i përdorur sepse deri më sot mua në politikë nuk më ka përdorur njeri. E kam atë lloj pavarësie si politikan që t’i bëj gjërat siç ma thotë truri im. Edhe sot në emisionin tënd e ka vendosur truri im që të isha këtu sepse disa miq e kolegë më kanë thënë nuk ke punë me fol, nuk ke punë të dalësh e të flasësh se nuk fiton gjë. Por, unë kryesisht marr vendimet e mia. Nuk më ka përdorur askush. Nuk e mohoj faktin që opozita përfitoi prej kësaj dhe ishte një nga synimet e mia që ta ndihmoja opozitën që të përfitonte prej kësaj. Por, nuk më ka përdorur dhe as do të më përdorë ndokush mua në politikë.
Por, a ishte kjo një sebep për 21 janarin? U publikua me datë 11, pas 10 ditësh, siç thuhet tani, u publikua për një frymëzim të opinionit dhe të bëhej ajo që ndodhi?
Unë nuk jam nga ata që të them se s’kishte asnjë efekt për 21-janarin. Nuk mund të flas të pavërteta. Video ka pasur efektin e vet në revoltimin e njerëzve kundër qeverisë. Absolutisht sepse ndodhi 10 ditë përpara se të ndodhte kjo demonstratë, protestë e madhe. Pra, ka pasur efektin e vet në revoltimin e opinionit publik. Por, në aspektin tjetër, opinioni ziente, kishte që pas mbarimit të zgjedhjeve të 2009 që PS e PD ishin në një luftë të përditshme me njëra-tjetrën, luftë sepse ishin vjedhur zgjedhjet e 2009, me një opinion të ndezur, me bojkot parlamenti, çdo ditë konferenca shtypi nga një seli tek tjetra, sharje dhe ulërime, disa javë përpara 21 janarit grevë urie opozita përpara kryeministrisë, në bulevardin kryesor të Tiranës. Pra, ishte një situatë e tejndezur, kriza që preku të gjithë botën, që filloi në 2008, në 2009 në Shqipëri ndihej shumë, varfëria e tejskajshme, problemet ekonomike kishin filluar që të kishin efekt të madh tek njerëzit dhe kishte një grup të madh arsyesh që pastaj solli protestën e 21-janarit. Por, të mos harrojmë që 21-janari po të mos ishin vrarë njerëz, sot do të ishte harruar, do të ishte një protestë si të gjithë të tjerat, që ka bërë opozita, që bënte opozita kur ishte Saliu në opozitë dhe që bën opozita kur është Edi në opozitë. 21-janari u bë ditë kaq e mbajtur mend dhe kaq e diskutuar vetëm se u vranë njerëz. Nëse ajo protestë do të ishte paqësore, sot do të harrohej, siç kishin bërë të tjera më para.
Ju përpara publikimit të videos keni pasur një raport të vështirë me Edi Ramën. Si ishte ky raport gjatë asaj periudhe dhe si ka qenë gjatë këtij viti raporti juaj me liderin e opozitës?
Raporti me Edi Ramën midis meje dhe atij ka qenë në dy faza. Faza e parë e raportit ka qenë viti 2000 – 2001 – 2002, kur unë jam kthyer nga Amerika, kam filluar të punoj si shef kabineti i kryeministrit Ilir Meta, në vitin 2000, pastaj u bëra deputet dhe ministër energjie. Atëherë kam pasur një raport për Edi Ramën, një mendim për Edi Ramën, si një person jo shumë serioz, nuk e merrja shumë seriozisht, pavarësisht se ai u bë kryetar i Bashkisë së Tiranës…
Prokuroria e mbylli çështjen dhe e dërgoi dosjen në gjykatë diku nga maji, gjatë zgjedhjeve. Kjo periudhë kishte problemet e veta, jo vetëm në këtë raport, pra mes jush dhe Ilir Metës, por ka pasur edhe zhvillime të tjera politike që ishin pas 21 janarit, por që shkuan paralel me ardhjen e zgjedhjeve lokale, zhvillimin e zgjedhjeve lokale dhe gjithë ato zhvillime të tjera. Ju thatë pak më parë që ndikoi publikimi i videos në fitoren e opozitës…
Nuk e them unë, e thonë shumë-shumë, qindra e mijëra opozitarë, që kontributin që i ke dhënë ti opozitës nuk mund t’ua jepte askush, ata mund të rrinin me ditë të tëra të shtrirë dhe në greva urie, ky kontribut që u dha përmes kësaj video, viti i opozitës ishte i jashtëzakonshëm. Kam idenë që ata që e vlerësojnë dhe analizojnë efektin që ka pasur kjo në elektorat, krijojnë bindjen me këtë. Unë gjatë kësaj kohe kam takuar dhe vazhdoj të takoj njerëz që janë në pushtet, njerëz që kanë qenë në stafin elektoral të Lulzim Bashës dhe më thonë që ne kishim muaj që punonim për spote që do të fillonim t’i nxirrnim nga shkurti e marsi, spote antikorrupsion për korrupsionin e Ramës në bashki e këtë e atë, doli video dhe s’mund të nxirrnin më asgjë, se s’ta besonte më njeri pas asaj që panë të gjithë shqiptarët. Pra, pa diskutim që ka pasur efekt shumë të madh për opozitën. Ata që nuk e pranojnë ose janë dashakeq, ose janë xheloz.
Dy gjëra gjithsesi nuk arriti kjo video, t’i jepte Bashkinë e Tiranës Edi Ramës dhe të ulte votat e LSI-së. Si i shpjegoni këto të dyja?
Unë besoj se Edi Rama e fitoi bashkinë, pavarësisht asaj që ndodhi. E dyta, mendoj se ka një diferencë të madhe midis zgjedhjeve të përgjithshme dhe zgjedhjeve lokale. Merr votat që ka marrë një parti e vogël në këto zgjedhje lokale dhe në zgjedhjet e përgjithshme. Merr partinë e Gjinushit, ka marrë në zgjedhjet lokale afërsisht 50 mijë vota, në zgjedhjet e përgjithshme ka marrë 10-12 mijë vota.
Pra po thoni që nuk është e njëjta gjë?
Në zgjedhjet lokale partitë marrin vota kur zgjedhin për secilin fshat një person që do të jetë këshilltari i tyre. Ai person merr votat e fisit të vet, 10-15 vota, në të gjithë Shqipërinë këto vota mblidhen dhe krijojnë votat e partisë. Pra, është dallimi si nata me ditën midis votave që merr një parti në zgjedhjet lokale dhe në zgjedhjet e përgjithshme.
Ndërkohë filloi procesi në Gjykatën e Lartë dhe u përcoll në media. Ajo që ra në sy ishte mospranimi i ekspertëve të huaj dhe pranimi i ekspertëve shqiptarë. Pavarësisht kësaj prokuroria dha një pretencë ku kërkonte dënimin e zotit Meta në lidhje me këtë video, me dy vjet heqje lirie dhe me 1 milionë lekë të reja gjobë. Si iu duk pretenca nisur nga logjika si shkoi i gjithë procesi në Gjykatën e Lartë?
Mu duk shumë e guximshme nga ana e prokurorisë të kërkojë për një pushtetar të rangut të lartë si zoti Meta, burgosjen. Pra, nuk ndodh të paktën në vende me nivel demokracie si Shqipëria dhe me nivel drejtësie si Shqipëria, nuk ndodh kurrë që një pushtetar të dënohet. Këtë prokuroria e di, nuk është se nuk e di, mbase ajo i hyri kësaj beteje duke e ditur që s’kishte për të ndodhur asgjë. Por, ata bënë detyrën e tyre dhe unë mendoj se ka qenë një hap shumë i guximshëm prej prokurorisë për ta çuar çështjen në gjyq dhe për të kërkuar atë nivel dënimi që ata kërkuan. Për hir të vërtetës, duke veçuar Fatos Nanon, që ka bërë burg, nuk ka pasur prokuroria ndonjëlloj suksesi tjetër, ose ndonjë lloj guximi të kësaj natyre për të dënuar një politikan të një niveli kaq të lartë me burg. Kështu që, për mendimin tim ka qenë një akt i guximshëm nga ana e tyre, pavarësisht se i pa suksesshëm.
Por, pas pretencës, vendimi 5 me 0 si t’u duk?
Vendimi është i pakontestueshëm. Kjo ka qenë një nga arsyet që unë nuk pata asnjë deklaratë pas shpalljes së vendimit, nuk pata asnjë koment, pasi nuk ke çfarë thua për një vendim të tillë. Janë 5 gjyqtarë që pavarësisht bindjeve të tyre politike, që pa diskutim çdo person ka bindjet e veta, por janë 5 gjyqtarë që vendosën në mënyrë unanime një gjë. Sidomos një person që bën ligje, voton ligje, si puna ime, si deputet, nuk mund të bëjë komente më shumë se sa kaq mbi një vendim. E vendosi gjykata në një shtet ligjor, pas asaj s’ka më komente. Më pëlqen mua apo s’më pëlqen mua, i pëlqen të tjerëve apo s’i pëlqen të tjerëve, nëse duam që të funksionojë shteti, jemi të detyruar ta pranojmë, nëse nuk na pëlqen ajo që ka ndodhur kemi detyrë në të ardhmen që të reformojmë sistemin e drejtësisë nisur mbi shtylla të tjera. Pra, të bëjmë një reformë ndryshe nga ajo që ka ndodhur. Por, nuk ke çfarë i komenton këtij vendimi, 5 me 0.
Nëse gjatë gjithë procesit, kur kishte momente që gjykata shprehej ka qenë fillimisht 3 me 2, pastaj 4 me 1, pastaj shkoi 5 me 0…
Unë kam pasur një mendim që gjyqtari Dvorani, pasi gjatë gjithë periudhës së gjyqit ai ka pasur mendim pakice, ka qenë kundër gjyqtarëve të tjerë, tre në fillim pastaj katër gjyqtarë. Kam pasur një mendim që ai do të kishte në fund një vendim tjetër. Por, derisa ai dha këtë vendim, unë e njoh shumë mirë gjyqtarin Dvorani, prej vitesh. Familjet tona njihen derisa ai dha këtë vendim do të thotë që ky ishte vendimi i vetëm që mund të jepej, pasi në të gjithë procesin gjyqësor nuk dolën faktet të atij nivele të besueshëm që të jepej një vendim fajësimi. Pra, nëse në atë gjyq nuk u pa fare video, pasi në atë gjyq u mor vendimi që video të mos shihej nga gjyqtarët, pavarësisht se ishte pjesë e provave, ai nuk e pa. Si do të arrijë një gjyqtar pa e parë të japë një vendim fajësie? Nuk u pa fare ajo. Pra, në mënyrën se si eci procesi gjyqtar nuk kishte asnjë gjyqtar që mund të votonte për fajësi.
Ju e respektoni?
Absolutisht. Drejtësia është edhe procedurë. Unë kam paradash dy raste nga shkollimi në Amerikë, në shkollë kemi mësuar dy raste. Rastin e një ish-sportisti të famshëm në Amerikë, Xhej Simson, i cili u akuzua për vrasjen e gruas. Policia shkoi në shtëpinë e tij dhe gjeti thikën e krimit me të cilën ai kishte vrarë gruan dhe doreza që ai kishte veshur. Për shkak se policia shkoi pa mandat kontrolli në shtëpinë e tij gjykata nuk e mori parasysh atë provë, u hodh ajo provë dhe doli i pafajshëm. Doli i pafajshëm sepse policia shkoi pa leje kontrolli dhe i gjeti provat pa leje. Pavarësisht se të gjithë e dinë se ai është fajtor, se ai vrau gruan, drejtësia është procedurë. Deri sa u kap një provë në mënyrë të jashtëligjshme mbaroi, nuk ka gjyq. Apo një rast tjetër, përsëri nga shkolla në Amerikë. Ndalon policia në rrugë një makinë dhe i bën kontroll dhe gjen drogë në atë makinë. Shkon avokati në gjyq dhe thotë me çfarë mandati e ndalove makinën dhe e kontrollove, nuk kishte as postbllok, ia dha truri policit ta kontrollonte dhe e kontrolloi. Në gjyq u quajt kontroll i parregullt dhe dolën të pafajshëm ata. E njëjta gjë në gjyqin e Metës. Nëse marrja e videos u quajt e parregullt, nëse ekspertiza e ekspertit amerikan u quajt e parregullt nuk mund të gjykosh më pastaj, se nuk ekziston fakti tha gjykata.
Në fakt në të gjithë botën avokatët janë ata që i gjejnë këtë hapësira në procedura që të fitojnë edhe gjyqe kaq të famshme sa edhe këto që përmendni ju…
Çfarë rëndësie ka. Ilir Meta sot është i pafajshëm nga e gjithë kjo histori dhe unë jam i prirur ta besoj këtë se kështu ka thënë gjykata.
Ndryshe nga Meta, i cili ka qenë hiperaktiv edhe pas vendimit, me qëndrime, me deklarata publike, ju keni preferuar të heshtni, siç e shpjeguat për herë të parë se jeni të detyruar të respektoni shtetin ligjor. Pse ky qëndrim?
Pas gjyqit duhet të bëjmë një dallim, Ilir Meta vetë s’më ka sulmuar mua asnjëherë. Ekipi po, Spartak Braho.
Ka thënë që ka 187 orë filmime…
Ka dalë, ka thënë që ka 187 orë filmime për mua, të cilët ata do t’i nxjerrin ku di unë, këtu e aty, e histori të tjera si këto. Për hir të së vërtetës Ilir Meta është distancuar në qëndrimet e tij publike ndaj Spartak Brahos dhe ka thënë që ato janë disa deklarata të ulëta e të pamoralshme. Kështu që, unë dua ta bëj ndarjen midis të dyve. Spartakun e njohin të gjithë, ai në listën e deputetëve të LSI-së vjen pas meje. Nëse unë dorëzoj mandatin hyn në parlament Spartaku. Por, ka edhe një interes personal që të bëjë këtë lloj lufte, këtë lloj shantazhi, këtë lloj shou. Ka një të vërtetë. Vërtetë ka filmime të miat, ka ndodhur vërtetë. Më kanë përgjuar 24 orë në telefona, në makinë, në shtëpi, në zyrë, në ambiente private, vend e pa vend. Ka qenë një grup mafioz që ka punuar rreth një vit rresht për të më përgjuar mua 24 orë. Nuk e bëjnë vetëm për mua. Nga informacionet që kam unë është se ata përgjojnë Presidentin, kryeprokuroren, kryetarin e opozitës, opozitarë të tjerë, përfaqësues mediash. Është një grup mafioz, nuk e di a është Spartak Braho në krye apo jo, brenda Shqipërisë që bën këto gjëra me pajisje përgjimi të blera në Bari të Italisë dhe nga sa di unë me origjinë ruse, që bëjnë këtë lloj masakre, shkelje të të drejtave të njeriut dhe të privatësisë, të personave publik, por edhe personave të thjeshtë në këtë vend.
Keni prova për këtë?
Kjo është tmerruese. Si është e mundur që të dalë një përfaqësues i mazhorancës në një emision televiziv dhe të thotë se kam 187 orë filmime për një deputet dhe askush mos të shkojë t’i kontrollojë shtëpinë, zyrën, të gjejë se çfarë ka, si i ka bërë? Nuk lejohet që të përgjohet një njeri në Shqipëri pa mandat. Kjo është një deklaratë e tmerrshme e një rrjeti dhe grupi mafioz. Askush nuk lëviz. Unë i kam bërë një letër prokurorisë për këtë gjë. Është komentuar letra. I kam bërë letër këtë gjë, i kam thënë jam përgjuar 24 orë në këtë mënyrë, i kam dhënë informacionet dhe i kam thënë kam rrezik për jetën nga kjo që ndodh. Asnjeri nuk ka lëvizur.
A keni prova se është shumë e rëndë që jeni përgjuar 24 orë?
Po çfarë provash duhen, ai tjetri del në televizor dhe thotë që kam 187 orë filmime të bëra në një vit nga jeta e dikujt, kur unë kam dalë nga shtëpia 1-2 orë në ditë gjatë kësaj periudhe. Nuk kam dalë, për t’u ruajtur. Si mund ta bësh, duhet ta përgjosh një njeri një vit rresht për 24 orë, me mjete speciale. Po ta them që edhe nga prokurorë më është konfirmuar dyshimi im që në Shqipëri ekziston një rrjet i tillë, makina lëvizëse që bëjnë përgjime me zë dhe me figurë të personazheve të ndryshme, jashtë strukturave të shtetit. Dyshimi më është konfirmuar, por s’është detyra ime për ta zbuluar. Kjo është një gjë skandaloze, kjo tregon mungesën e lirive që ka ky vend dhe shantazhin e jashtëzakonshëm që i bëhet çdokujt që nuk ka lidhje me pushtetin. Kjo është gjëja më skandaloze që kemi thënë në këtë emision dhe dikush duhet të veprojë. Unë nuk kam asnjë siklet nga çdo regjistrim dhe filmim që i kam bërë jetës sime. S’kam asgjë për të fshehur. Por, kur kjo ndodh me figura të tjera që drejtojnë shtetin, apo që drejtojnë opozitën, apo që drejtojnë institucionet e pavarura të këtij vendi, pastaj duhet të themi se në çfarë sistemi jetojmë.
Ka ndodhur kjo në fakt edhe me të tjerët?
Absolutisht. Nëse ju do të dëgjoni se çfarë thotë njëri apo tjetri, që Presidenti kur ishte në këtë vend tha kështu, kryeprokurorja kur ishte kështu tha kështu me Edi Ramën, kjo kur ishte këtu bëri ashtu. Këto janë të gjitha përgjime, nga dalin këto? Dalin nga njerëzit që drejtojnë vendin dhe shtetin këto struktura. Dikush duhet të ngrejë sinjalin e alarmit për atë që ndodh në Shqipëri, duhet ta zbulojë urgjent se çfarë ndodh. Unë absolutisht, mos të përdor ndonjë fjalor që s’dua ta përdor në televizor, nuk e kam problem se çfarë më bëjnë mua shantazh. Nuk ka lindur akoma ai njeri që të më bëjë mua shantazhe. Por, ndodh me gjithë shtetin.
Zoti Braho thotë se zoti Prifti ka filmuar veten…
Këto janë përralla me mbret, që unë paskam filmuar veten dhe s’i paskam këto filmime, dhe i ka zoti Braho që do t’i publikojë. Këto janë që ato të fshehin shkeljen e ligjit që kanë bërë, që kanë përgjuar një deputet pa asnjë mandat, pa asnjë urdhër gjykate, kërkesë prokurorie apo çfarë, janë për të fshehur mafiozitetin dhe paligjshmërinë e kësaj që kam bërë. Pikë, shkurt.
A mos ajo që bëtë ju, filmimi që i bëtë Metës ka ndonjë paralele me këtë filmim. Se ju thatë se s’mund të filmohet dikush pa mandat. Edhe ju pa mandat e filmuat, apo ka ndryshim midis këtyre filmimeve që thuhet se janë 184 orë me këtë filmim që ju keni?
Unë kam filmuar pa mandat, por në zyrën e shtetit. Ok? Dhe pastaj e gjykoi prokuroria apo gjykata nëse kjo ishte një provë që duhej vlerësuar, në zyrën e shtetit, jo atje ku pretendojnë të tjerët që i bëjnë këto.
Ky është ndryshimi, që ju i keni bërë në zyrën e shtetit për zyrtarë të shtetit dhe për përfaqësues të shtetit, ndërkohë që këto janë private dhe janë të jashtëligjshme…
Ka një ligj, ka nxjerr një ligj qeveria Berisha kur ka ardhur që inkurajon punonjësit e shtetit të denoncojë korrupsionin, që lejon instalimin e kamerave në institucioneve etj,. Nëse unë do të kërkoj shpërblim nga qeveria, duhet të marr shpërblim për atë që kam bërë.
Përtej kësaj, ta ç’dramatizojmë pak këtë moment të bujshëm të intervistës, ju thatë që është vënë re se zoti Meta ka pasur një qasje krejt tjetër pas vendimit të gjykatës në lidhje me ju dhe në raportin me ju. Si e shpjegoni, çfarë ka ndodhur, keni ju ndonjë shpjegim?
Edhe Meta edhe unë jemi politikanë dhe politikanët shohin përpara. Unë e shoh që Meta, të paktën çfarë ka deklaruar, e ka lënë të shkuarën prapa, unë jam në të njëjtën gjatësi valësh. Ta lëmë të shkuarën prapa dhe të shohim prapa. Unë i kam parë dhe vlerësuar qëndrimet e tij të zbutura ashtu siç jam përgjigjur me të njëjtën monedhë. Unë kam deklaruar që me Ilir Metën kam pasur 10 vjet bashkëpunim dhe një vit luftë. Shpresoj që e ardhmja të jetë një lloj normaliteti. As e kam futur unë Ilir Metën në politikë dhe nuk qëndron në politikë prej një vote që kam unë, dhe as më ka futur ai e nuk qëndroj në politikë prej tij. Nëse do të votohemi dhe do të vazhdojmë të qëndrojmë në politikë, ku i dihet, mund të vijë dita një ditë për të mirën e opozitës dhe të ketë bashkëpunim.
Midis jush?
Midis faktorëve opozitarë.
Kjo ishte një ftesë jo vetëm për pajtim, por edhe një bashkëpunim të mundshëm me sa kuptova?
Unë nuk bëj ftesa, se jam një person që përfaqësoj vetëm veten. Por, unë e shoh një mundësi sado të vogël bashkëpunimi me Ilir Metën vetëm në kuadrin e bashkëpunimit opozitar.
Nëse kjo ndodh një ditë mund të ndodhë vetëm…
Nëse kjo ndodh një ditë mund të jemi në një llogore, jo në një informacion politik, por në një llogore.
Është parakusht kjo për të qenë edhe në një formacion politik, apo kurrë mos thuaj kurrë?
Kjo kurrë mos thuaj kurrë më pëlqen si shprehje se kur e thua të jep një lloj shprese. Dhe e kam përdorur më përpara në jetën time, them ka edhe një lloj shprese kjo shprehje. Por, nuk e përfytyroj veten përsëri në strukturat e Lëvizjes Socialiste për Integrim, nuk ka ndonjë kuptim që unë të rikthehem për kontribut në atë forcë politike, por nuk përjashtoj bashkëpunimin me atë forcë politike apo me liderët e asaj force politike nëse do të punojmë për të mirën e opozitës sot, ose të mazhorancës së nesërme. Nëse kjo forcë politike vendos të kalojë në opozitë, unë personalisht e mirëpres si vendim dhe sigurisht që më vjen mirë që nëse është e mundur të bashkëpunojmë bashkë për të rrëzuar këtë qeveri nuk mund të them jo. Politika është shans dhe pragmatizëm.
Dhe arti i kompromisit.
Patjetër.
Si i tillë, arti i të bërit të pamundurës të mundshme, a do të jetë e mundshme, keni ju indicie të tjera, përtej anës publike, të një takimi të mundshëm me Metën apo kjo është e parakohshme?
Kjo pastaj futet tek pjesa e abuzimit. Jem dy persona në parlament, sot kontribuojmë në drejtime të kundërta. Ai punon për të mbajtur Berishën në pushtet, unë punoj për ta rrëzuar atë nga pushteti. Por nëse do jemi në pozicione të ndryshme unë po e përsëris se nuk i them jo bashkëpunimit. Nuk e kam shok dhe as mik Ilir Metën. Kjo që ka ndodhur midis nesh e ka prishur miqësinë dhe shoqërinë. Dhe nuk besoj se.. Buka është thyer. Besoj se më është thyer mua, besoj se i është thyer edhe atij. Nuk besoj se do të ndodhemi bashkë në një shtëpi së afërmi ku di unë për të festuar këtë apo atë, por si politikanë nuk përjashtoj absolutisht bashkëpunimin.
Dje të enjten është shtyrë edhe me një muaj afati i betimit për një çështje tjetër që lidhet përsëri me një video që është ajo mes jush dhe ish-zëvendësministrit të Energjetikës Leonard Beqiri. Si po shkon procesi dhe pse kërkuat që të shtyhet procesi nëpërmjet avokatit tuaj?
Dëgjo unë kam ndjesi që prokuroria kohët e fundit është ndikuar shumë politikisht për shkak të presioneve që janë bërë mbi të për hetimet që kryen ndaj meje dhe ish-zëvendësministrit dhe, edhe për të shmangur këtë, një vendim të nxiruar të prokurorisë nisur nga motivet politike, avokatët e mi, me shumë të drejtë, gjykuan që minimalisht në marrjen e vendimit për hetimet e deritanishme nga prokuroria duhet të administrohet në dosje vendimi i gjyqit të zotit Meta.
Ky vendim nuk ka dalë?
Ky vendim nuk është zbardhur nga gjyqtarët dhe nuk është zyrtar. Dhe avokatët e mi gjykuan t’i kërkojnë prokurorisë që të administrohen në këtë dosje vendimet e ndërmjetme që janë marrë në gjyqin e zotit Meta. Një nga vendimet e ndërmjetme që është marrë e di kush është? Avokatët e Metës kërkuan që video e ime dhe e zotit Beqiri të administrohej në gjyqin e tyre dhe gjykata tha “Nuk mund ta administrojmë këtë video se kjo video nuk ekziston, se ka rënë si e jashtëligjshme ekspertiza e ekspertit amerikan. Eksperti amerikan e nxori këtë video. Duke qenë se ekspertiza e eksperti amerikan ka dalë si e jashtëligjshme nga gjykata dhe çdo gjë që ka rrjedhur nga ajo ekspertizë është e jashtëligjshme, nuk ekziston. Pra, në këtë vendim të ndërmjetëm të gjyqit të Metës, çështje hetimet ndaj meje dhe ish zëvendësministrit janë të mbyllura dhe avokati im me të drejtë kërkoi që prokuroria ta administrojë këtë vendim, vendimet e ndërmjetme por edhe vendimin përfundimtar.
Pra po thoni që për shkak të një raporti varësie që kanë këto dy video…
Ka marrë një vendim gjykata për video time dhe të zotit Beqiri, Gjykata e Lartë ka marrë një vendim dhe ka thënë që rrëzohet ekspertiza amerikane dhe çdo gjë që rrjedh prej saj, pra dhe video e dalë e imja dhe e zotit Beqiri është nuk, nuk ekziston.
Pra të bëj një pyetje si avokati i djallit që ju ka pëlqyer vendimi për Metën dhe nuk keni pretendim se de-facto ky vendim ju nxjerr edhe ju të pafajshëm dhe ju mbyll dhe gjyqin me zotin Beqiri?
Zoti Peza unë nuk kam pas asnjëherë as dyshimin më të vogël për pafajësinë time sepse atë video e kam regjistruar unë në shtëpinë time, jo për pjesën e lekëve që ka qenë një pjesë tërësisht private, por për bisedat e tjera që janë bërë aty me ish-zv.ministrin dhe nuk kam pas kurrë dyshim se unë jam një njeri që i di të gjitha faktet. Nuk ka qenë kurrë asnjë gjë që ne kemi bërë aty vepër penale. Nuk ka krim, nuk ka korrupsion dhe unë kam qenë i bindur në pafajësi. Kohët e fundit jam frikësuar për shkak të presionit që i është bërë prokurorisë dhe sa të rri edhe një vit tjetër duke u marrë me Gjykatën e Lartë, unë jam i bindur, sepse në dosjen e prokurorisë nuk ka asnjë provë, asnjë fakt, asnjë dëshmitar, asnjë të vetëm që mund të provojë akuzën. Po kush rri edhe një vit mbas gjykatës edhe nëpër media duke u marrë me video. Kështu që… Prandaj dhe avokatët kanë kërkuar që të administrohen këto vendime, t’i shohë prokuroria a është bërë procesi nul apo kjo. Plus që janë kërkuar, meqë prokuroria nuk ka arritur t’i pyesë, nja dy dëshmitarë të cilët mund të hedhin dritë mbi të vërtetën. Prokuroria nuk i ka pyetur deri tani, e ka kërkuar mbrojta që të pyeten dhe nja dy dëshmitarë të tjerë të cilët dinë rrethanat e asaj që ka ndodh, për ta sqaruar procesin më qartë edhe më tej.
Marrë me shkurtime nga emisioni “Debat”

No comments: