Wednesday, January 12, 2011

“META”. JA BISEDA ME PRIFTIN

Gazeta Tema zbardh një bisedë të realizuar mes kryetarit të LSI, Ilir Meta, në atë kohë Ministër i Jashtëm dhe zv/kryetarit të LSI, Dritan Prifti, në atë kohë Ministër i Ekonomisë. Përmes kësaj bisede kuptohet si funksionon qeveria e shteti shqiptar. Videoja u transmetua mbrëmë në emisionin “Fiks Fare”. Është një bisedë që implikon krerët e qeverisë, por edhe të gjyqësorit shqiptar.

Biseda është realizuar më datë 1 mars të vitit 2010. Meta ka shkuar në zyrën e Priftit për të biseduar, ose e thënë më mirë, për të dhënë direktiva.

Në fillim të bisedës Meta nxjerr një bllok, ku mban të shënuar të gjitha llogaritë që duhet të kërkojë nga Prifti. Biseda është e tensionuar. Duket që marrëdhëniet mes dy zyrtarëve të LSI janë të acaruara. Meta komunikon me Priftin si një batakçi. Ky i fundit vetëm sa pohon.

Meta i kërkon në fillim të bisedës zgjidhjen e një çështje për llogari të një personi që quhet Tur Hajdari. Meta e kritikon madje ashpër Priftin se përse nuk u jep drejtim çështjeve. Me ton të prerë ai kërkon nga Prifti që të zgjidhë problemin e Turit.

Më poshtë Prifti ankohet se bëhet fjalë për një rast ku personi nuk ka as diplomë, por Meta i thotë se përse nuk kishte diplomë, ndaj ia kishte çuar atij.

Më pas zv/kryeministri shqiptar i kërkon Metës që të punësojë një mik të fakultetit si inspektor. Edhe kjo çështje mbyllet menjëherë pasi Prifti thotë se do e bëjë inspektor.

Meta i kërkon që të zgjidhë një çështje që lidhet me Albpetrolin dhe një person që quhet Bekim. Prifti thotë se mund të anullojë një marrëveshje dhe Meta e urdhëron që ta anullojë.

Muhabeti tensionohet dhe Meta i kërkon Priftit që të zgjidhë çështjen e një hidrocentrali për një person që quhet Gimi. Ky është dhe kulmi i bisedës. Priftit i kërkohet që të japë tenderin pa u zgjidhur disa probleme ligjore të kompanisë që do tenderin e hidrocentralit. Madje Meta angazhohet publikisht se do zgjidhë problemet ligjore, pasi thotë se e ka mirë muhabetin me kryetaren e Gjykatës së Lartë, të cilës i ka rregulluar vajzën në ambasadë. Meta thotë se Gimi ka premtuar edhe përqindje për marrjen e këtij tenderi. Meta përmend shifrën 700 mijë. Nisur nga niveli i lartë i korruptimit e tenderit, kuptohet që flitet për 700 mijë euro.

Në mes të bisedës, Meta e detyron Priftin që të flasë me Gimin dhe t’i garantojë atij që do zgjidhet gjithçka. Në bisedë del emri i doktorit, d.m.th kryeministrit, që brenda një jave, sipas Metës e Priftit, ka garantuar se do e kalojë dhënien e këtij hidrocentrali. Po ashtu në bisedë shfaqet frika e Metës nga prokuroria dhe mospërdorimi i emrit të tij.

Biseda mbyllet ftohtë ashtu siç nisi. Meta urdhëron me tone ushtarake që të mbyllet çështja e hidrocentralit. Prifti deklaron: Që sot.

Biseda e regjistruar mes Metës e Priftit

Meta – Çfarë thotë puna?

Prifti – Mirë.

Meta – Tani, të dërgova një mesazh, ma kishte dërguar Turi. Faleminderit për bashkëpunimin dhe punën tuaj, nr. e telefonit.

Prifti – Po jo mo, ia çova Kolit unë, e pyeta, e pyeta ku je.

Meta – Të mos …

Meta – Ke një zakon të keq që mendon se njerëzve mund t’u bësh edhe me nge, mua mu bë si presion, por është e kotë.

Prifti – … Ishte tek unë një ditë më përpara.

Meta – Ai tha ca gjëra që qëndrojnë. Ka ndonjë problem?

Prifti – Po jo, çfarë problemi të ketë?

Meta – Pse të bëhesh? E vë re që shpesh herë me njerëzit… çfarë të keqe ka?

Prifti – S’ka të keqe mor burrë. Ç’të keqe ka?!

Meta – Më mori Turi mua, jo më mori Turi, jo më tha kështu, jo më tha ashtu.

Prifti – Nuk ka diplomë, përveçse nuk ka diplomë, asnjë gjë tjetër…

Meta – Po përse ta solla unë? Unë mund ta kisha sjellë edhe pa emrin e atij apo jo? Mund të mos ia kisha vënë emrin fare dhe vari k…

Prifti – Po varja

Meta – Çfarë të keqe ka?

Prifti – Jo, të keqe nuk ka.

(Vjen sekretarja, shërben ujin)

Meta – I gjen një zgjidhje?

Prifti – Për kë?

Meta – Tur Hajdarin.

Prifti – Turin, ëhë.

Meta – Turi Hajdarin, e para.

Meta – E dyta, me Lushnjen, unë kam një që duhet ta bësh inspektor. Kam detyrim, që e kam pasur në shkollë, është marrë me LSI-në. Po qe se duhet bërë…

Prifti – Pa diskutim që do ta bëjmë.

Meta – E treta…

Prifti – Këtë me kontratë do ta vëmë?

Meta – Me letra.

Meta – E treta, me Albpetrolin çfarë do të bësh? Për Bekimin si do ta zgjidhësh?

Prifti – Do ta zgjidh, mos ki merak.

Meta – Zgjidhe pra.

Prifti – Ose ndoshta të bisedoj dhe një herë me ARMO-n, do ta anulloj të parën …

Meta – Po mirë, anulloje, pse s’e bën? Anulloje!

Meta – Gjeje!

Prifti – Po të flas dhe një herë me ARMO-n.

Meta – Po gjeje vetë. Po mos i zvarrit këto gjëra.

Meta – Tani për punën e hidrocentralit të Gimit.

Meta- Tani, nuk e di në çfarë forme do të hysh ti, o ku e di unë etj, etj

Meta – Ky Gimi më tha mua, ne mund të bëjmë diçka diku te 7%, nuk e di se çfarë bëre me atë të…

Prifti – Nëse ju mendoni…

Prifti – Këtu ka një problem.

Meta – Këtu nuk ka problem sepse ata e kanë fituar. Ata le ta ndjekin këtë çështje, nëse e fitojnë ata, ta marrin ata.

Meta – Ata e kanë fituar, le ta ndjekin këtë çështje.

Prifti – T’ua jap tenderin pa mbaruar punë ata?

Meta – Ajo është punë e mbaruar. Ata, po qe se e fitojnë ata të tjerët më vonë, le ta marrin ata.

Meta – Këtë problem e kam analizuar, e kam të…

Prifti – Unë di që në apel e kanë fituar apo jo?

Meta – E kanë fituar në apel.

Prifti – Këta e kanë humbur në shkallë të parë, e kanë fituar në të dytën. Tani është në Gjykatën e Lartë.

Meta – Absolutisht po, apeli është i formës së prerë, ti mund ta zbatosh, do ta çojnë më tej. Ata le ta çojnë, por prapë mbyllet, do të flas unë me Shpresën, i kam marrëdhëniet shumë mirë, i çova vajzën në ambasadë.

Prifti – Po u them çunave këtu.

Meta – Gimi më tha mua, nga ana ime 700.

Prifti – Të më çojnë një letër zyrtare, të më thonë Zoti Prifti, ne e kemi e fituar apelin, ky është vendimi, kështu që zotëri vazhdoni vendimin.

Meta – Alo, Gimi, si kalove, mirë? Jam këtu me zotin Dritan. Foli pak këtu Dritanit (ia kalon celularin Priftit).

Prifti – Po, çfarë bëre? Duhet të më dërgosh në protokoll ti mua një letër, një letër, jo ti, po ata që janë firmat, po nuk e kanë sjellë me protokoll.

Meta – Po le ta bëjnë prapë.

Prifti – Ta bëjnë prapë dhe t’i bashkëngjisin vendimin e apelit. Mirë? Dhe ma dërgo që sot. Po dërgoje me protokoll duke mu drejtuar mua si ministër.

Meta – Jo, jo, është … Probleme të ndryshme, por emri im dhe … prandaj them që duhet bërë.

Prifti – E mbyllëm atë muhabet.

Meta – Nuk kundërshtoj, nuk kundërshtoj.

Meta – Bisedova edhe me doktorin edhe për një javë do ta mbyllim. Kupton?

Prifti – Këtë e di.

Meta – Duhet me pas shume kujdes…se Prokuroria e hap … me pas në dy, tre veta pjesa tjetër, sa më pak.

Meta – Për këtë (hidrocentralin) mbaroje sot qe të jenë gati.

Prifti – Sot …

Meta – Janë gati.

Ndaje me miqte:

No comments: