Friday, March 18, 2011

Eliza Dushku: Ju rrëfej 25 gjërat që nuk dini për mua


Aktorja e famshme me origjinë shqiptare Eliza Dushku ka shkruar vetë për revistën amerikane “UsMagazine.com” 25 gjërat që njerëzit nuk dinë rreth saj. Gazeta “Tirana Observer” boton më poshtë shkrimin e plotë të Elizës shqiptare.

1. Unë zakonisht jam katastrofë në kuzhinë.
2. ...por unë mund të bëj gatime tradicionale shqiptare të klasit botëror...
3. ...sepse unë jam thesar i kombit shqiptar, së bashku me familjen Belushi dhe Nënë Terezën!
4. Pjesëmarrja në filma dhe në TV më kanë dhënë mua një tjetër kuptim, por edhe arritje.
5. Jam fanatike e “Archbishop Desmond Tutu”.
6. Qyteti i Bostonit është qyteti im më familjar.
7. Agresiviteti është shumë i zakonshëm për mua.
8. Unë kam thyer njëherë brinjët, krahun, por edhe hundën.
9. Kushdo që më merr në telefon duhet ta provojë tre herë që ti dalë sekretaria ime.
10. Pseudonimi ndërsa rritesha ka qenë “Corky Shmeshman”. Por tani i dashuri im, Rick Fox, më thërret “Shmubula”.
11. Kënga ime më e preferuar në karioke është ajo e Madonas “Like a Prayer”.
12. Derisa mbusha moshën 18 vjeç nuk e dija se çfarë ishte Guçi.
13. Fshehtazi unë ëndërroj që të isha një dermatologe.
14. Unë kam katër nishane nëpër trupin tim.
15. Vëllai im është stilist dhe është shoku im më i mirë.
16. Fjalorin e të folurit e kam si një shitëse droge.
17. Emrin ma kanë vënë sipas pionieres së feminizmit Eliza R. Snoë.
18. Puna ime në shërbim të fëmijëve të ish-ushtarakëve në Uganda është shumë e rëndësishme për mua.
19. I kam shumë frikë mushkonjat.
20. Bregdetet më bëjnë gjithnjë të qaj.
21. Duke qenë mjaft e matur, më ka bërë që të ndryshoj jetën.
22. Unë nuk mund ti rregulloj dot vetë flokët e mia.
23. Kam qenë në 134 qytete të 36 shteteve të ndryshme. Pasaporta është prona ime më e çmuar.
24. Patatet e ëmbla janë ushqimi më i preferuar për mua.
25. Unë vdes që të regjistroj video-lojëra, sepse kështu nipërit e mi mund “të luajnë” me mua.

No comments: