Tuesday, August 14, 2012

Lesi: Shefi i SHISH të mos ketë mentalitetin e ‘97-ës

Nga: TEDI BLUSHI
Me një eksperiencë të hidhur nga SHIK-u famëkeq i Bashkim Gazidedes, të cilin e ka akuzuar si përgjegjës për djegien e redaksisë së gazetës “Koha Jonë”, natën e 2 marsit 1997, ish-botuesi i saj, Nikollë Lesi, shpreson që Visho Ajazi Lika, (ish-bashkëpunëtor i Gazidedes), ta drejtojë SHISH-in me mentalitetin e vitit 2012-të dhe jo me atë të 1997-ës. Në një intervistë të dhënë për “Gazeta Shqiptare”, zv/ministri i Kulturës e Turizmit, njëherazi kryetari i Lidhjes Demokristiane apelon edhe nevojën e ndryshimeve të thella në qeveri. Lesi thotë se me të njëjtat portrete zyrtarësh në kabinetin Berisha, prej vitit 2005, koalicioni qeverisës rrezikon humbjen në zgjedhjet parlamentare të vitit të ardhshëm.
Keni kohë që nuk flisni në media as si zv/ministër, por as si kryetar i LDK-së. Për çfarë arsyesh?
Nuk është e vërtetë, pasi unë kam folur disa herë për ndryshime drastike në qeveri. Rrezikojmë të shkojmë në zgjedhjet e ardhshme parlamentare në vitin 2013 me të njëjtat portrete zyrtarësh të lartë që nga viti 2005 dhe t’i humbasim. Nuk është ndonjë dramë e madhe edhe humbja, pasi në kushtet e një demokracie që synojmë të jemi, edhe rotacioni është pjesë e rregullave të demokracisë. Pra në pozicionin e kryetarit të një force politike kristiane jam munduar t’i thërras sirenave që të më dëgjojnë, bile më shumë të më dëgjojnë për veten e tyre. Insistoj se jemi prapë vonë, ndonëse nuk duhen mohuar disa punë të mira që janë bërë, sidomos në infrastrukturë. Ndërsa në rolin e një zv/ministri nuk kam folur, pasi edhe me lëvizjet e fundit, sidomos në Ministrinë tonë, ka kaq shumë zv/ministra, aq sa me humor thonë se “më shpejt bëhesh zv/ministër se sa drejtor”. Një kat e kemi bllokuar ne të katër zv/ministrat, një kat ministri me dy drejtorë të përgjithshëm, pjesa tjetër e punonjësve shtrëngohet të punojë në një kat. Ministria ka 108 veta personel. Qeveria përbëhet nga 15 ministra dhe janë vërdallë 36 zv/ministra.
Nëse nuk ndjeheni mirë përse nuk jepni dorëheqjen nga qeveria dhe të largoheni nga koalicioni?
Unë jam në këtë koalicion qeverisës me votat e mia dhe nuk më ka dhuruar njeri post apo karrige. Nëse është harruar nga opinioni publik atëherë më lejoni të sqaroj shkurt disa gjëra, përderisa insistoni që përse nuk jap dorëheqje. Unë kam hyrë në politikë në vitin 1997 me PS dhe kam qëndruar me të majtën deri në vitin 2003, kohë kur erdhi në pushtet z.Nano si kryeministër. Me PD-në as që më lidhte gjë në kuptimin e afinitetit, pasi vinim nga periudha duelesh të forta që nga fundi i vitit 1992 e deri në fund të vitit 1997. Bile edhe për djegien e gazetës time “Koha Jonë”, asokohe, kam akuzuar pushtetin e PD-së dhe nuk heq asnjë presje nga ato çfarë kam deklaruar, bile dhe në Prokurori vazhdon prej vitesh një hetim dhe ka mjaft fakte për këtë që pohoj. Vonesa nga Prokuroria për ta mbyllur hetimin, e ndëshkuar autorët si dhe për dëmshpërblimin nga drejtësia të djegies së gazetës, kur isha botues i saj, mendoj se vjen ngaqë nuk guxohet të thirren në Prokurori disa persona të fuqishëm të asaj kohe, por që edhe sot janë në pozita jo të vogla ekzekutive. Pra unë u bashkova me PD-në e z.Berisha në vitet 2003-2005 kur kryeministri Nano u bë i rrezikshëm për shoqërinë e siç është thënë publikisht dhe nga z.Berisha se Fatos Nano është kupola e krimit dhe korrupsionit në Shqipëri. Jam bashkuar pa asnjë interes personal me z.Berisha në këto vite, duke harruar shumë gjëra nga vitet 1992-1997. Këtë e bëra vetëm për interesa madhore kombëtare e të shoqërisë, pasi duhej rrëzuar Fatos Nano nga pushteti. E për këtë gjë kam marrë kosto të mëdha personale e familjare. Dhe nuk kam kërkuar asgjë nga z.Berisha që u bë kryeministër, edhe në saj të kontributit tim kundër Fatos Nanos në vitet 2003-2005. Më pas, të them të drejtën, jam ndjerë shumë keq, kur e kam parë në Pallatin e Brigadave, z. kryeministër me z.Nano, e aq më keq kur e vlerësoi figurën e z.Nano si politikan patriot e burrë shteti. Natyrisht që e kuptova se ishte interes momenti, porse me ato deklarata ai hodhi poshtë gjithë parimet e fushatës anti-Nano e me këtë edhe luftën time kundrejt pushtetit të korruptuar të Fatos Nanos. Qëndrova në mazhorancën e z.Berisha për disa vlera ende të pa konsumuara nga pushteti i ri, ndonëse çështja Nano dhe raportet e tij me z.Berisha më kanë bërë dyshues dhe të kujdesshëm. Por kjo nuk do të thotë të qëndroj vetëm nën kujdes e me sytë katër nga goditjet e kompromisit që mund t’i jenë bërë z.Nano, edhe në drejtimin tim. Loja është e hapur dhe po vijnë minutat e fundit të pjesës së dytë të lojës. Ndaj dhe unë kam të drejtë të shikoj djathtas e majtas.
Kur thoni “loja është e hapur” nënkuptoni një presion ndaj kryeministrit Berisha?
Më lejoni t’ju sqaroj një gjë se sido që të vijnë punët në këtë fundviti; z.Berisha nuk është politikan që ha presion apo shantazh; janë të tjerë ata që bien nën presion.
Kur do të bashkoheni me PDK e z. Ndoka?
Jemi në proces bisedimesh, por larg konkretizimit, të paktën për momentin. Jemi në pozicione të kundërta politike dhe duhet pak kohë të gjejmë një zgjidhje ku të mos pendohemi.
Jeni në dijeni të negociatave që po zhvillon PDK për hyrjen në qeveri?
Jo, saktësisht, porse disa lëvizje i kuptoj se ku duan të dalin me afrimitetin e fundit PD-PDK, e sidomos nga deklaratat në media të z. Patozi, nënkryetar i PD-së.
Nënkuptoni kalimin e LDK në PS?
Po të përgjigjem me humorin e një spektakli të njohur humori “Ju e thatë!”. Unë jam në një marrëveshje dhe e zbatoj, ndonëse kam të drejtë të flas hapur për gjëra për të cilat mund të qeveriset më mirë për njerëzit. Dhe e dyta, me këtë Kod Zgjedhor të miratuar nga dy partitë e mëdha i kanë groposur partitë e tjera, përjashtuar LSI e cila tani me këtë Kod Zgjedhor ka anëtar komisioni në çdo qendër votimi e numërimi. Ne, të tjerët, do të presim se çfarë do të teprojë nga ato që do të na lenë nga votat tona, ata që janë në komisionin e votimit e numërimit. E përkthyer ndryshe do të thotë se kam të drejtën të shikoj ku mund të jem në Parlament për të përfaqësuar njerëzit që më kanë votuar, pavarësisht ngjyrës së koalicionit. Sezoni i markatës sportive është në verë dhe në janar, ndërsa në politikë çdo muaj e çdo javë është markato politike.
Cili është komenti juaj lidhur me emërimin e kryetarit të ri të SHISH-it?
Nuk kam komente për momentin, porse uroj të mos jetë përfshirë në djegien e redaksisë së gazetës “Koha Jonë”, natën e 2 marsit 1997, natë kur u vendos ligji i gjendjes së jashtëzakonshme e ku kryetari i SHIK-ut, Gazidede mori kompetenca të plota. Nga media kam mësuar, këto ditë, se z.Visho Ajazi Lika paska qenë dora e djathtë e Gazidedes e kjo më bën të jem paksa dyshues. Uroj të jetë me mendjen e vitit 2012 e jo me atë të natës së 2 marsit 1997.

(er.nu/GSH/BalkanWeb)

No comments: